Importatorii mai aduc un model de maşină electrică în România, dar tot nu există piaţă
Numărul de maşini electrice disponibile oficial în România a crescut la cinci, odată ce şi Ford Focus electric poate fi achiziţionat de pe piaţa locală, cu toate că în prima jumătate...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- România poate avea campioni regionali din industrie, dar este nevoie de sprijin ca să crească şi să facă performanţă. l Industria României trece în 2023 prin al cincilea an de scădere, după un 2022 în care preţul energiei şi, câteodată, lipsa ei, au dat o
- China îi curtează pe Dimon şi Musk, cu presiunile crescând pe Xi să impulsioneze economia
- Autostrada Sofia-Thessaloniki va deveni rută pentru maşini autonome
- Gen Z. Cum pleacă Gen Z la mare sau la munte: Nici maşina proprie nu mai este visul tinerilor de sub 30 de ani. „Maşina nu mai e o prioritate. O împrumut de la prieteni, iar în rest mă bazez pe transportul în comun“
- Transportatorul local Dumagas, achiziţionat recent de Omnia Capital, vrea să reducă activitatea în România şi să se concentreze pe vestul Europei, mai ales relaţia UE-Marea Britanie. ”Contractarea volumelor pe piaţa locală a dat ocazia unor clienţi din Ro