Grupul Mediapost Hit Mail, controlat de Poşta Franceză: Ponderea proprietarilor de magazine online care încredinţează logistica unor firme specializate a crescut mult faţă de anii precedenţi. Logistica pentru e-commerce, automatizările de marketing şi voucherele digitale au creşterile cele mai rapide
Grupul Mediapost Hit Mail, cel mai mare jucător pe marketing direct şi relaţional, controlat de o filială a Poştei Franceze, şi-a crescut afacerile cu 3% în prima jumătate din acest an...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Moldova poate intra mai repede în calculele marilor investitori: fiecare lună câştigată pe A7 valorează milioane de euro în costuri de oportunitate evitate
- Ford Puma Gen-E urcă pe primul loc în înmatriculările electrice de flotă. Modelul produs la Craiova impulsionează segmentul corporate
- Compania de inginerie şi tehnologie Simtel Team continuă extinderea pe plan extern şi deschide o filială în Suedia, după cea din Germania
- Volumul lucrărilor de construcţii a crescut în primele opt luni ale anului cu 9,7%, dar în luna august piaţa s-a redus cu 2,1% după ce construcţiile inginereşti au scăzut cu 7,9%
- Industria auto este în panică în legătură cu o nouă posibilă criză de cipuri