Germania îşi revine. Cererea de nesăturat a lumii pentru produse germane dă economiei europene energia de care are nevoie pentru a ieşi din recesiune, în timp ce strategia Europei de luptă cu pandemia începe să dea rezultate
♦ Exporturile germane au crescut cu 1,2% în martie, faţă de februarie, şi cu 16% în ritm anualizat. Cele către alte state din UE au urcat cu 21% an la an, iar exporturile către China au...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. Claudia Barbu, managing partner la Drivion: „Transportul înseamnă viteză de reacţie, totul se desfăşoară contratimp. Atuul principal al companiilor româneşti este tocmai această agilitate“. Peste 80% dintre primele 100 de companii de transport di
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Artoil. Comerţ cu carburanţi
- Grupul german STIHL a inaugurat prima sa unitate de producţie dedicată exclusiv echipamentelor pe acumulatori, la Oradea, în urma unei investiţii de 125 milioane de euro
- Paul-Dieter Cîrlănaru, CITR: Economia se află într-un punct de echilibru fragil. Companiile mari încă susţin activitatea economică, dar o fac cu un grad de îndatorare tot mai ridicat
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Materom. Comerţ cu piese auto