ANALIZĂ
Firmele din sectorul auto au pierdut 41% din cifra de afaceri în perioada de criză
In perioada 2008-2013 activitatea firmelor din sectorul Auto (Productie si Distributie) a inregistrat o scadere cu 41,6%, intr-un ritm mediu anual de ~10%, datorata in principal comertului...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- CEC Bank pentru afaceri româneşti. Cristian Ionescu, CEO, Eazy Asigurări: Ne dorim să fim primul asigurător român care iese în regiune. Tot ce construim acum este scalabil
- „Vedem multe oportunităţi şi multe canale de dezvoltare. Cu ambiţie, determinare şi perseverenţă lucrurile se pot întâmpla la nişte indicatori uriaşi. Anul trecut am deschis o companie în Olanda şi una în Bulgaria. Amândouă sunt pe plus anul acesta“
- România trebuie să se mişte repede pentru a nu pierde lupta creşterii economice şi a competitivităţii în Europa. Economia are nevoie de inovare, iar pentru asta există resurse şi expertiză, însă e nevoie şi de o colaborare a mediului privat cu statul
- Praga lansează primul model de tramvai nou din ultimii 20 de ani
- Gigantul sud-coreean POSCO deschide o fabrică în Polonia