Erdogan este mai tare decât Iohannis. România continuă să rateze investiţii: Volkswagen s-a uitat la Arad, dar merge la Manisa, în Turcia. În lipsa unui al treilea constructor, producţia auto din România nu va trece de 700.000 de unităţi
România continuă să piardă pe bandă rulantă investiţiile din sectorul producţiei de automobile, iar la un an de când BMW a anunţat că a ales Ungaria, Volkswagen va investi într-o...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Eva Forika, NNDKP Timişoara: Schimbările din piaţa auto determină companiile să îşi diversifice activităţile şi să caute noi direcţii de dezvoltare. Se vorbeşte din ce în ce mai mult despre industria de armament; avem tatonări în această direcţie
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea pentru spaţii industriale şi logistice va creşte semnificativ în următorii ani ca urmare a investiţiilor în apărare, energie verde şi materii prime critice
- ZF Viitor fabricat la Mioveni. Industria auto românească depăşeşte Italia şi Polonia la producţie anuală, dar cere predictabilitate pentru a atrage noi investiţii
- CEC Bank pentru Afaceri Româneşti. Transportul rutier, între presiunea electrificării şi realitatea costurilor. „România poate fi hub logistic, dar ne lipseşte drumul de fier“
- ZF Viitor fabricat la Mioveni. Mihai Bordeanu, Dacia: România poate deveni hubul industriei auto europene, dar are nevoie urgentă de predictibilitate fiscală şi energie competitivă pentru a nu pierde trenul investiţiilor