Efecte nevăzute ale pandemiei: Producţia de biciclete, la fel ca industria auto, este afectată de o criză a componentelor ce va dura până în 2022. Cererea e însă la cote maxime. Romania a produs peste 1,4 milioane de biciclete (normale şi electrice) anul trecut, în urcare de la circa 1,2 milioane în 2019
♦ Din total, Decathlon este responsabil pentru circa 860.000 de unităţi, iar ţinta pentru 2021 este de peste 1 milion de biciclete „made in Romania“ ♦ ...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grupul german Continental, prin divizia ContiTech, vinde businessul Original Equipment Solutions (OESL), cu operaţiuni în 15 ţări, inclusiv România, către compania americană de private holding Regent
- Volumul lucrărilor de construcţii a crescut în primele şapte luni din 2025 cu 12,2%. Construcţiile inginereşti au avansat cu 16%, iar zona rezidenţială cu aproape 10%
- Nouă companii au intrat în cursa pentru proiectarea noului terminal de la Otopeni. Contractul se ridică la 40 de milioane de euro
- Aplicaţia zilei: Transit - Autobuz, Metrou, Tram
- Industria pare că-şi revine după ani de scădere: producţia creşte, cifra de afaceri creşte, comenzile noi cresc