ANALIZĂ
Ce efecte ar avea asupra pieţei auto romaneşti un singur importator pentru mărcile Peugeot-Citroën şi Opel. Cota de piaţă a importatorului ar creşte de la 3,2% la 7,5% şi ar trece de pragul de 10.000 de unităţi vandute anual
Reunirea în cadrul unui singur importator a mărcilor Peugeot, Citroën şi Opel ar forma un nou mare jucător pe piaţa locală cu vanzări anuale de peste 10.000 de maşini şi un business de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Scania deschide o fabrică de camioane de 2 miliarde de euro în China
- Prima maşină zburătoare a Turciei se apropie de momentul decolării
- WSJ: SUA îşi restrâng ambiţiile în domeniul EV-urilor, iar restul lumii le urmează exemplul
- Firmele industriale din Europa se vor remarca prin cheltuieli pe AI şi apărare
- Industria intră din nou pe scădere: minus 2% august faţă de iulie. Nici în UE situaţia nu este mai bună, cea mai mare cădere august la iulie o are Germania: minus 5%