De ce a scăzut Dacia producţia cu o treime în ianuarie. Explicaţia conducerii uzinei
Pentru prima dată în ultimii cinci ani uzina Dacia a început anul cu o scădere puternică a producţiei în luna ianuarie, în contextul în care SUV-ul Duster, cel „ressponsabil” de cea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- CEC Bank pentru Afaceri Româneşti. Transportul rutier, între presiunea electrificării şi realitatea costurilor. „România poate fi hub logistic, dar ne lipseşte drumul de fier“
- ZF Viitor fabricat la Mioveni. Mihai Bordeanu, Dacia: România poate deveni hubul industriei auto europene, dar are nevoie urgentă de predictibilitate fiscală şi energie competitivă pentru a nu pierde trenul investiţiilor
- Polonia şi Lituania inaugurează secţiunea din Via Baltica ce leagă cele două ţări
- Rimac din Croaţia vrea să preia Bugatti şi să cumpere participaţia Porsche
- Consiliul Concurenţei a sancţionat 4 companii cu amenzi în valoare totală de 2,31 milioane lei pentru trucarea unor licitaţii publice organizate de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere