Cum vede Renault reducerea emisiilor după 2020: hibride pentru Renault şi GPL pentru Dacia
Dacia se va concentra tot mai mult în viitor pe motorizările pe GPL (Gaz Petrolier Lichefiat) pentru a reduce emisiile de dioxid de carbon, în contextul în care hibridele încă implică un...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF ESG 2025: De la cost la investiţie strategică. Cum îşi schimbă companiile modelul de business pentru a rămâne relevante. Companiile care se aliniază la ESG au nevoie de indicatori puţini şi clari pentru a implementa rapid schimbările. Sustenabilitatea
- ZF Live. Bogdan Mîndrescu, CNAB. Ce planuri are Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti pentru a face faţă traficului aerian în creştere? Cele două aeroporturi din Capitală ar putea avea fiecare câte un terminal nou. În următorii cinci ani, traficul de p
- Gigantul auto german VW investeşte îşi extinde uzina din Polonia
- Un moment cheie pentru linia de cale ferată Budapesta-Belgrad: au fost făcute primele teste pe secţiunea maghiară
- Companiile româneşti fac paşi concreţi în extinderea pe piaţa din Ungaria: dar avem nevoie de mai multă susţinere şi finanţare bancară pentru aceste operaţiuni din partea băncilor româneşti, plus susţinerea diplomatică din partea ambasadelor