Cum a devenit Constanţa cel mai important port de la Marea Neagră şi cum ar putea juca un rol în prevenirea unei crize alimentare globale
♦ Portul Constanţa, cel mai mare port la Marea Neagră, poate fi principala poartă de ieşire pentru cerealele ucrainene spre Africa, dar are nevoie de investiţii masive ♦ „Ar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ANAF a emis în două săptămâni decizii de impunere de peste 12,5 mil. lei de la firmele care şi-au dedus ilegal TVA la maşini de lux
- BMW i4 Racing „Elsa”, performanţă la Trofeul Sinaia: locul 2 la categoria a treia şi 4 clasări pe podium în sezon
- De la livrări urbane la flote electrice: Mercedes-Benz Vito împlineşte 30 de ani
- François Provost preia frâiele Renault: are 23 de ani în Grup şi are misiunea de a duce mai departe transformarea începută de Luca de Meo
- Renault Group: Dacia urcă în topul preferinţelor europenilor, dar grupul raportează pierderi contabile majore din cauza Nissan