Compania de mobilitate electrică a grupului PPC din România, care operează o retea de 500 de puncte de încărcare a maşinilor electrice, adoptă o nouă identitate de brand după preluarea activelor Enel
Compania de mobilitate electrică din cadrul grupului PPC din România adoptă o nouă identitate de brand, PPC blue, toate cele 500 de puncte de încărcare din 63 de localităti, cu o putere...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Compania de curierat Sameday, controlată de grupul eMag, vrea să adauge încă 1.200 de easybox-uri la reţea până la sfârşitul anului şi să suplimenteze punctele de livrare de tip shop-in-shop din ţară
- Exclusiv ZF Corporate Radu Dinescu, Secretar General UNTRR: România are un deficit de 35-40.000 de şoferi pentru transportul de marfă. Polonia are 160.000 de şoferi din afara UE, iar România are 1.500
- Profitul net al producătorului de anvelope Pirelli Tyres România a scăzut cu 9,9% în 2024, ajungând a 121,3 mil. lei
- Grafic: Care este numărul de maşini agricole per unitatea de suprafaţă în UE
- Grafic: Evoluţia rezultatelor financiare ale Aquila