Compania aeriană Ryanair are un call-center cu 200 de oameni în Bucureşti. „Acest număr va creşte în următoarele luni, totul pentru că noi ne dezvoltăm şi astfel continuăm să creăm noi locuri de muncă.“
Aproximativ 200 de vorbitori de limba engleză, italiană, franceză, portugheză sau spaniolă lucrează în call-center-ul companiei de outsourcing Your CCC din Bucureşti şi oferă suport...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 43. Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti
- Exclusiv ZF Corporate 41. Mercedes-Benz Group – Star Assembly&Transmission
- Exclusiv ZF Corporate 36. Ford Otosan
- Aeroportul Otopeni se modernizează: Se construieşte o autogară, iar actualul terminal va fi extins cu un nou corp de clădire
- UPDATE: Directorul general al TAROM şi-a dat demisia