Cele mai puternice 10 branduri româneşti sunt evaluate la peste 3,5 mld. euro. Dacia, eMAG şi Dedeman ocupă podiumul
Cele mai puternice 10 mărci româneşti sunt evaluate la peste 3,5 mld. euro, nouă dintre branduri înregistrând creşteri în valoare, singura scădere fiind postată de Electrica - minus 8%....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- După ani de pariuri ratate, short sellerii au nimerit: Fondurile speculative care au pariat împotriva preţului acţiunilor Tesla au generat profituri de 16 mld. dolari, după ce valoarea companiei s-a înjumătăţit în ultimele 3 luni
- Exclusiv ZF Corporate Comerţ. Cel care dă tonul
- ANALIZĂ XTB: Investitorii bagă bursele pe roşu după ce închiderea aeroportului Heathrow declanşează vânzări de acţiuni din sectorul aerian şi hotelier
- Reţele Electrice România investeşte 25 mil. lei în anvelope pentru posturi de transformare aferente investiţiilor din următorii 2 ani
- Exclusiv ZF Corporate Asigurări. Industria asigurărilor - între riscuri nevăzute şi oportunităţi palpabile