Bilanţul Metroului din Drumul Taberei, o investiţie de la zero, de 3,3 mld. lei, cea mai importantă realizare a Metrorex în 30 de ani. Numărul călătorilor a crescut an de an şi se îndreaptă spre 7 milioane, dar este încă de trei ori mai mic faţă de tronsonul Eroilor-Preciziei, din cartierul Militari: „Traseul cu metroul este destul de complicat dacă vreau să ajung la birou în Aviatorilor“
♦ Durata călătoriei cu metroul din Drumul Taberei spre zona de nord, unde sunt cele mai multe sedii de corporaţii din Bucureşti, ajunge şi la o oră pentru că pasagerii trebuie să...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Top staţii din M5 după traficul înregistrat
- Grafic: Top 25 cele mai valoroase companii antreprenoriale româneşti
- Grafic: Evoluţia traficului de pe magistrala M5 versus tronsonul Eroilor-Preciziei
- Grafic: Evoluţia traficului staţiei de metrou Parc Drumul Taberei de la lansare până în prezent (validări de cartele)
- Producătorii auto europeni se revoltă: Reglementările ”Made in Europe”, care stabilesc niveluri minime de conţinut local pentru produse, ar putea genera o nouă criză de proporţii în lanţul de aprovizionare şi trage şi mai tare industria auto în spate