Cum ar putea redeveni Bucureştiul oraşul oamenilor, nu al maşinilor şi betoanelor? „Bucureştiul are o problemă mare cu spaţiul public, atât ca suprafaţă pe cap de locuitor, cât şi ca lipsă de pieţe publice“
♦ Închiderea unor artere, măcar la sfârşit de săptămână, sau instituirea unor limite de viteză scăzute pe anumite străzi sunt două dintre soluţiile relativ simple, dar cu un efect...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Răsturnare de situaţie în UE: Interdicţia motoarelor cu ardere internă din 2035, ar putea fi eliminată. Motoarele pe benzină s-ar vinde în UE şi după 2035 după ce Uniunea i-a forţat pe constructori să investească în electrificare
- INS: Investiţiile nete realizate în economia naţională au crescut în primele 9 luni/2025 cu 3,9%. Din suma totală de 143 mld.lei, construcţiile au atras aproape 40%, iar industria şi comerţul au atras, în medie, 20%
- Bursă. Jumătate din activul net de 2 mld. lei al Fondului Proprietatea este dat de investiţia la Aeroporturi Bucureşti
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Platforma Woot.ro, agregator de servicii de curierat dezvoltat de familia Berendea, a atins 3 mil. euro şi ajunge la peste 100.000 de utilizatori
- Grafic: Top staţii din M5 după traficul înregistrat