Cum ar putea redeveni Bucureştiul oraşul oamenilor, nu al maşinilor şi betoanelor? „Bucureştiul are o problemă mare cu spaţiul public, atât ca suprafaţă pe cap de locuitor, cât şi ca lipsă de pieţe publice“
♦ Închiderea unor artere, măcar la sfârşit de săptămână, sau instituirea unor limite de viteză scăzute pe anumite străzi sunt două dintre soluţiile relativ simple, dar cu un efect...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Autoklass. Comerţ auto
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Automobile Bavaria. Comerţ auto
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Smart Management Invest. Comerţ cu carburanţi
- Gigantul chinez BYD confirmă: producţia la uzina din Ungaria va începe până la sfârşitul anului
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Ţiriac Auto. Comerţ auto