Andreas Wendt, BMW: Investiţia de un miliard de euro a BMW din Ungaria, în viitoarea uzină din Debreţin, va atrage noi investiţii în producţia de componente auto şi în România. Primele două au vizat fabrici în Arad şi Oradea, construite de Global Vision pentru doi furnizori
♦ În România avem 150 de furnizori, iar numărul va creşte datorită noii uzine de la Debreţin, din Ungaria.
Decizia de a investi într-o nouă uzină atrage după sine şi extinderea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Rabla Auto 2025 porneşte cu un buget de 200 mil. lei, dar industria avertizează: „Banii se vor epuiza în câteva zile“. Pentru statul român nu contează dacă maşinile sunt produse în România, Europa sau China
- În urma comenzii LOT, Airbus îşi va dubla numărul de angajaţi din Polonia
- Un cluster auto atrage un investitor sud-coreean în nordul Slovaciei
- Momentul „peak oil“, al apusului erei petrolului, este întrevăzut tot mai departe în viitor
- De ce sunt preţurile la bilete de avion mai mari la Bucureşti decât la Budapesta, Praga sau Varşovia? Vicepreşedintele flydubai: Explicaţia ţine de geografie. Românii nu sunt mai „călători“ decât ungurii ori polonezii