ANALIZĂ ZF. Ce arată primele date despre metroul din Drumul Taberei: 9 ani de aşteptare şi 3,3 mld. lei investiţi pentru un trafic de 6 ori mai mic decât pe ruta Eroilor-Preciziei, din Militari. „Problema este de conectivitate. Dacă ar fi ajuns măcar până la Universitate, era bine”
♦ Cel mai aglomerat interval pentru staţiile de pe magistrala 5 (Drumul Taberei) este între orele 7 şi 9, când traficul sare de 1.000 de călători ♦ Între Eroilor şi Preciziei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Viitor fabricat la Mioveni. Industria auto românească depăşeşte Italia şi Polonia la producţie anuală, dar cere predictabilitate pentru a atrage noi investiţii
- CEC Bank pentru Afaceri Româneşti. Transportul rutier, între presiunea electrificării şi realitatea costurilor. „România poate fi hub logistic, dar ne lipseşte drumul de fier“
- ZF Viitor fabricat la Mioveni. Mihai Bordeanu, Dacia: România poate deveni hubul industriei auto europene, dar are nevoie urgentă de predictibilitate fiscală şi energie competitivă pentru a nu pierde trenul investiţiilor
- Polonia şi Lituania inaugurează secţiunea din Via Baltica ce leagă cele două ţări
- Rimac din Croaţia vrea să preia Bugatti şi să cumpere participaţia Porsche