ANALIZĂ ZF. Ce arată primele date despre metroul din Drumul Taberei: 9 ani de aşteptare şi 3,3 mld. lei investiţi pentru un trafic de 6 ori mai mic decât pe ruta Eroilor-Preciziei, din Militari. „Problema este de conectivitate. Dacă ar fi ajuns măcar până la Universitate, era bine”
♦ Cel mai aglomerat interval pentru staţiile de pe magistrala 5 (Drumul Taberei) este între orele 7 şi 9, când traficul sare de 1.000 de călători ♦ Între Eroilor şi Preciziei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- FlixBus, care funcţionează ca Uber pe cursele cu autocarul, are confirmate primele zece rute în România şi intră cu preţuri de 13 lei pe cursa Bucureşti-Braşov sau 16 lei spre Constanţa
- Gigantul chinez CATL este posibil să fi început disponibilizările la fabrica de baterii EV din Ungaria
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Material rulant. Top 5 producători de material rulant, afaceri totale de 3,4 mld. lei anul trecut
- Furnizorul auto italian Calearo iese de pe piaţa slovacă
- Furnizorul auto german ZF Friedrichshafen, activ şi în Ungaria, anunţă concedieri în masă