Analiza de luni. „Ruptura“ dintre oraşe de pe calea ferată: trenul leagă Bucureştiul de Tulcea (334 km) în şase ore, Bucureştiul de Iaşi (406 km) în şapte ore, Bucureşti-Cluj (500 km) în nouă-zece ore şi Bucureşti-Timişoara (533 km) în 11 ore şi jumătate. Alţi peste 700 km de cale ferată sunt nefuncţionali, ceea ce a izolat oraşe mici şi mijlocii
♦ Doar 70,8 mil. pasageri au fost transportaţi anul trecut pe calea ferată, trafic de peste patru ori mai mic faţă de cel de pe calea rutieră. În urmă cu două decenii, pe calea...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Programul Rabla revine cu voucher redus la 3.500 de euro pentru electrice după ce la începutul anului Ministerul Mediului promitea 7.500 de euro
- Dacia Sandero a redevenit numărul unu pe piaţa europeană, depăşind Renault Clio. Duster, Puma şi Bigster sunt maşinile „made in Romania” din top 30
- Agenda de business a săptămânii 25-29 august 2025
- Bursă. TTS numeşte un preşedinte independent al consiliului de administraţie. Fondatorul Mihăilescu rămâne în rol onorific
- Un mare producător auto chinez, Great Wall Motor, şi-a deschis prima fabrică din Brazilia şi caută deja loc pentru cea de-a doua