Adrian Mihai, FAN Courier: Companiile care nu se pregătesc pentru noile tehnologii riscă să dispară din piaţă. Impactul inteligenţei artificiale va fi la fel de mare precum a fost apariţia curentului electric
Companiile care investesc în tehnologie nu doar că îşi optimizează operaţiunile, ci pot să redefinească sectoare întregi din economie, lăsând în urmă businessurile care rămân...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorul de sisteme de frânare TMD Friction a revenit pe profit în 2024, la afaceri de peste 390 mil. lei
- Afacerile producătorului de componente auto VCST din Alba, subsidiara locală a grupului belgian BMT, au scăzut cu 11,8% în 2024, ajungând la 171,7 mil. lei
- Richard Leopold, Bentley: România este pentru noi o „piaţă medie“, volumele s-au dublat la Bucureşti în ultimii zece ani, motiv pentru care venim acum cu o ediţie limitată dedicată – Mulliner Athenaeum Collection
- Segmentul auto de lux din România atrage un nou jucător. United Drive, dealer specializat în automobile premium, de lux şi supercaruri rulate, intră pe piaţa auto locală după o investiţie de 7 milioane de euro
- FlyOne, companie aeriană înfiinţată în Republica Moldova, continuă extinderea în România cu noi curse din 2026, din Bucureşti spre Paris, Luton, Frankfurt, Barcelona, Dublin, Nisa şi Madrid