A investit China neinspirat în industria auto maghiară sau s-a încrezut prea mult Ungaria în promisiunile chinezilor?
Ungaria a devenit capul de pod al investiţiilor chinezeşti în Uniunea Europeană şi Balcani. Fabrici cu tehnologie de top pentru sectorul auto şi infrastructură modernă, aceste...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Piaţa de brokeraj în asigurări a ajuns la intermedieri de peste 4 mld. lei, în T1/2025, în creştere cu 11%. Safety Broker rămâne lider detaşat al întregii pieţe de brokeraj, urmat de Marsh Broker
- Cum şi-a clădit China o reţea internaţională de porturi
- Germanii de la Bos au ajuns la afaceri de peste 430 mil. lei în 2024 cu fabrica de componente pentru industria auto din Arad
- Apa, o problemă care nu mai poate fi evitată sau „reparată“ numai cu dragări: „Debitul Dunării la intrarea în ţară a fost în lunile anterioare şi cu 50% mai mic decât cotele medii anuale. Aşteptăm un val care va permite deblocarea convoaielor“
- Piaţa auto din România în 2025: scădere puternică pe fondul declinului european. Modelele hibride cresc, electricele scad