Tânăra de 30 de ani care vrea să deschidă 100 de magazine de haine în următorii trei ani în România
Retailerul polonez de modă LPP a cumpănit, în urmă cu un an, dacă să renunţe la activităţile de pe piaţa locală sau nu. A ales expansiunea, iar directorul general al filialei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Despre fidelitate în era infidelităţii. Cum folosesc retailerii programele de loialitate pentru a şti de unde cumpără clienţii lor?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Românii cheltuie 29 mld. lei pe haine, pantofi şi echipamente sportive, iar loc de creştere există încă, motiv pentru care an de an branduri noi îşi pun piaţa locală pe harta proprie
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Electro-IT-ul, primul segment de retail care se resimte în vremuri dificile economic, a început anul 2024 cu dreptul. Ce urmează?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Care sunt reţelele locale şi regionale ce se luptă cu marile lanţuri şi au afaceri de 5,1 miliarde de lei?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Online-ul a ajuns să mănânce 2% din comerţul alimentar local, iar unii jucători sunt optimişti că ţinta de 4-5% cotă de piaţă poate fi atinsă rapid. Care sunt provocările?