Supliment Retail. Analiză. Românii cheltuie 29 mld. lei pe haine, pantofi şi echipamente sportive, iar loc de creştere există încă, motiv pentru care an de an branduri noi îşi pun piaţa locală pe harta proprie

♦  „România nu a ajuns încă la saturaţie în materie de proiecte mari de retail, iar publicul este foarte receptiv la concepte noi şi formate actualizate.“  ♦ ...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.