Raluca Radu, Answear România: În campaniile de reduceri din această primvără am avut vânzări cu 30% mai mari faţă de anul trecut
Retailerul online de modă Answear din Polonia a înregistrat o creştere de 30% a vânzărilor realizate în campaniile derulate în această primăvară - campania de Paşte din luna aprilie...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- VIDEO. Urmăriţi pitchul start-up-lui local Salarium la SelectUSA Investment Summit din Washington, cel mai important eveniment dedicat investiţiilor străine directe din Statele Unite
- UiPath se alătură valului de concedieri din SUA şi plănuieşte să renunţe la 5% din angajaţi. Majoritatea ar putea părăsi compania până la finele lunii iulie
- Asociaţia Română a Start-up-urilor (ROTSA) lansează o platformă de incubare prin care vrea să atragă în următorii trei ani peste 200 de de business-uri de tehnologie din Europa Centrală şi de Est
- Retailerul de aparatură foto video Photosetup continuă să câştige teren: plus 63% în 2021, peste pragul de 12 mil. lei
- Subsidiara Ericsson din România a raportat un profit net de aproape 22 mil. lei în 2021, mai mare cu 45%. Cifra de afaceri a companiei a urcat mai încet, cu 9%, la 857,4 mil. lei