Afaceri de la zero. Carmen Dascălu, absolventă de management, a ajuns la 300.000 de euro din vânzarea de rochii sub brandul Roserry, iar în vară va produce prima colecţie de articole sportive

Anul trecut, Roserry a avut afaceri de 300.000 de euro, dar în martie şi aprilie vânzările de rochii de ocazie au scăzut cu 80% l Ambiţia antreprenoarei este să menţină brandul Roserry...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.