Afaceri de la zero. Patrick Morăraş schiţează, proiectează şi produce obiecte pentru joacă sub brandul Mormi într-un mic atelier din Bucureşti. „Pentru un antreprenor mic şi o finanţare de 10.000 de euro contează foarte mult“
Patrick Morăraş a studiat Arhitectura şi a lucrat apoi timp de 16 ani în domeniul jocurilor video, iar în 2015 a creat businessul Mormi, un brand care curpinde astăzi peste 15 obiecte...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la Zero. Xantya Turcu, absolventă de Arte, şi-a deschis un atelier în care modelează ceramica sub emblema Pottery Paw. „Am investit cel puţin 5.000 de euro până acum şi simt că ar mai trebui încă pe atât“
- Afaceri de la Zero. Geanina Manea pariază pe sucurile naturale presate la rece U LAV şi vrea să le listeze în băcănii
- Afaceri de la Zero. Cum au crescut? Cosmin Racoltă şi Alexandru Hirjoghe se pregătesc să deschidă a doua cafenea sub numele de Buimac, într-o piaţă care ia avânt. „Facem cam 70-80 de cafele pe zi, chiar 100 în zilele bune“
- Afaceri de la Zero. Lexure Legal Hub, primul hub de servicii juridice destinat cazurilor din sfera penal-economică: Observăm o maturizare a pieţei de business din România şi o dorinţă a companiilor de a se conforma regulilor
- Afaceri de la Zero. Stup edition. Dragoş Avidal a trecut de la jobul de operator de interviu pentru sondaje la o firmă proprie de cercetare de piaţă, cu care face afaceri de peste 100.000 de euro anual