Afaceri de la zero. Daniel Moisă şi Cătălin Stanciu au pus la bătaie investiţii de 50.000 de euro pentru a crea o bicicletă uşoară ca pana

♦ În primul an de activitate, antreprenorii au avut o cifră de afaceri de 20.000 de euro. O bicicletă uşoară ca pana – asta şi-au propus să inven­teze doi creativi publicitari,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.