Vreţi să reduceţi birocraţia? Fiecare angajat trebuie să aibă un card care să stocheze toate datele necesare angajatorului

16 mai 2019 Autor: Adelina Mihai

Un angajat care schimbă cinci companii într-un an de zile trebuie să treacă de cinci ori prin procedurile privind protecţia muncii şi medicina muncii, iar o astfel de situaţie îngreunează viaţa companiilor şi a angajaţilor. O soluţie pentru rezolvarea ei ar putea fi introducerea unui card care să conţină informaţiile esenţiale despre angajat, necesare vieţii profesionale.

”Dacă un om se angajează de cinci ori într-un an de zile, el trebuie să treacă de 5 ori prin protecţia muncii şi prin medicina muncii, ceea ce este ineficient şi aduce costuri care nu sunt necesare. Ar trebui să existe un card pentru fiecare angajat, pe care să fie stocate certificatul de naştere, certificatul de căsătorie şi alte acte necesare la angajare, precum şi istoricul profesional anterior. De asemenea, ar fi util de văzut când a făcut medicina muncii şi protecţia muncii ultima dată, pentru a nu pierde timpul”, a spus Cristian Huzău, country manager al firmei de recrutare Gi Group România. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 17.05.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.