Antreprenori locali

Valvis a dus vânzările Aqua Carpatica la 40 de milioane de euro în cinci ani de la lansare

2 mai 2016 Autor: Cristina Roşca

Brandul de apă minerală Aqua Carpatica, lansat pe piaţă în 2011, a ajuns la vânzări de 40 de milioane de euro anul trecut, în creştere cu 42% faţă de anul anterior. Cifra de afaceri este cea obţinută de Aqua Carpatica, însă ca par­te din Valvis Holding Distri­bu­tion. Pro­duc­ţia bran­du­lui este operată de compania Car­pathian Springs, care vin­de apoi către Valvis Holding Dis­tribution. Aceasta din urmă este cea care vinde către retaileri, par­teneri de export sau jucători din HoReCa.

„La cinci ani de la lansare, Aqua Car­patica s-a consacrat pe piaţa ape­lor minerale ca un brand pre­mium, în con­tinuă creştere. Primele luni ale aces­tui an demonstrează că ritmul de creştere se menţine“, spune omul de afa­ceri Jean Valvis, pro­prie­tarul businessului.

Brandul de apă minerală Aqua Car­patica este astăzi prezent în toate reţelele internaţionale din comerţul modern, care numără în total peste 1.700 de hipermarekturi şi super­mar­­keturi. Mai mult, brandul aco­pe­ră şi 47% din universul de comerţ tra­­diţional, adică 36.000-38.000 de chioş­curi şi mici alimentare. Direc­ţiile viitoare de dezvoltare sunt piaţa HoReCa din România şi exportul.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 03.05.2016

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.