Top 30 de operatori de call centere, afaceri de peste 1,5 miliarde de lei şi 16.400 de angajaţi în 2017

Cele mai mari 30 de companii cu activităţi de call-center au generat anul trecut venituri cumulate de 1,5 mld. lei (332 mil. euro), în creştere cu 15% faţă de anul anterior, cu un număr...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.