Top 30 de operatori de call centere, afaceri de peste 1,5 miliarde de lei şi 16.400 de angajaţi în 2017

4 nov 2018 Autor: Adrian Seceleanu

Cele mai mari 30 de companii cu activităţi de call-center au generat anul trecut venituri cumulate de 1,5 mld. lei (332 mil. euro), în creştere cu 15% faţă de anul anterior, cu un număr mediu de peste 16.400 de angajaţi - o creştere de 1.500 de persoane, conform celei de-a doua ediţii a anuarului ZF Cei mai mari jucători din IT şi telecom, care a apărut pe piaţă la finalul lunii trecute.

Profitul net cumulat al celor 30 de companii de servicii call-center a scăzut cu 22%, sub 100 de milioane de lei, marja câştigului net fiind astfel de 7%.

Anuarul ZF Cei mai mari jucători din IT şi telecom prezintă topuri ale celor mai mari jucători de pe 15 segmente-cheie ale industriei locale - printre care telecom, software, integratori IT&C, distribuitori IT&C, furnizori de soluţii de monitorizare prin GPS, dar şi un top al celor mai mari 600 de companii după cifra de afaceri şi un top al celor mai mari 100 de profituri nete.

Cei mai mari 10 jucători de pe piaţa locală de servicii de call center au înregistrat în anul 2017 o cifră de afaceri cumulată de 1,1 mld. lei (245,3 mil. euro), în creştere cu 14% faţă de anul precedent.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 05.11.2018

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.