Ţara mallurilor. România a ajuns de la zero la 123 de malluri în 20 de ani. „Piaţa s-a dezvoltat de la zero într-un ritm foarte alert şi într-un context favorabil. Cerere mai există în piaţă, la fel şi potenţial de creştere, dar totul trebuie făcut după analize amănunţite.“

Ultimele două decenii au adus pe piaţa din România un stoc total de 123 de proiecte co­mer­ciale, după un drum por­nit în 1999, de compania tur­că de dezvoltare imobiliară Anchor Grup,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.