Stephane Dumas, reţeaua de accesorii Meli Melo: Ne-am bugetat pentru acest an afaceri de 20 mil. euro, plus 33%

23 sep 2019 Ziarul Financiar

Reţeaua de magazine de bijuterii şi decoraţiuni Meli Melo şi-a bugetat pentru 2019 afaceri de 20 de milioane de euro, faţă de 15 mil. euro anul trecut.

„Avansul puternic al businessului e susţinut atât de expansiune, cât şi de creşterea unităţilor deja existente. Dacă nu ai creştere like for like nu poţi dezvolta businessul, iar noi avem un plus de 10-13% fără să luăm în calcul expansiunea“, spune Stephane Dumas, cel care a pornit businessul în urmă cu mai bine de două decenii. Cifra de afaceri reprezintă businessul cumulat al companiei pe toate cele patru pieţe pe care Meli Melo e prezent, respectiv România, Republica Moldova, Serbia şi Bulgaria.

Cea mai mare parte a magazinelor sunt deschise în România, însă există alte patru în Republica Moldova şi câte trei în Bulgaria şi Serbia. Cristina Roşca

Brandul Meli Melo, un concept românesc de retail lansat pe piaţă acum mai bine de 20 de ani de antreprenori francezi, va deschide până la finalul anului 7 unităţi noi, urmând a se apropia de 70 de unităţi.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.09.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.