Radiografia pieţei de electro-IT: Online-ul s-a apropiat ameninţător de magazinele specializate, fiecare controlând circa 40% din vânzări. În această industrie de 3,4 mld. euro se luptă jucătorii specializaţi Altex şi Flanco, magazinele online, retailerii cu dominantă alimentară şi micii independenţi

Online-ul va încheia 2019 la un pas de 40% cotă de piaţă, cât magazinele fizice specializate, arată estimările jucătorilor de pe piaţa de electro-IT. Hipermarketurile se menţin, pe...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.