Muler Onofrei, Element Industrial: Doar proiectele finalizate aduc investiţii în logistică, nu promisiunile

11 feb 2019 Autor: Bogdan Alecu

Chitila reprezintă viitorul pol logistic al Bucureştiului, atât pentru depozite, cât şi pentru producţie industrială uşoară, în contextul în care centura ocolitoare a Capitalei are deja două benzi pe sens pe acel tronson şi asigură acces rapid atât dinspre şi spre A1 Bucureşti-Piteşti, cât şi spre DN7, DN1 şi A3.

„Potenţial de dezvoltare este foarte mare deoarece de acolo poţi livra către nord, eşti în apropierea A1, cât şi spre A2 şi A3. În zona Chitila se pot construi sute de mii de metri pătraţi de depozite. Dacă sunt milioane pe A1, aici vor fi sute de mii, spre, sau chiar peste, 500.000 mp. Contează că în zonă este extins metroul, intrarea în oraş este bună şi avem inclusiv transport în comun către Buftea, Chitila şi Bucureşti. Spre exemplu şi angajaţii sunt o problemă în zonele de concentrare şi sunt oameni care vin din Ilfov şi lucrează în Bucureşti“, a spus Muler Onofrei, managing partner Element Industrial.

Element Industrial, companie de dezvoltare imo­biliară axată pe proiecte logistice fondată de omul de afaceri Ionuţ Dumitrescu şi Muler Onofrei, a intrat recent pe piaţă, primul proiect anuntat fiind Eli Park 1, o investiţie de 25 milioane euro în zona Chitila. Tot lângă Chitila, şi Global Vision vrea să investească într-un proiect logistic, dar şi Damiler AG.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.02.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.