Laurenţiu Dimitriu a fost promovat de gigantul Nestlé să conducă businessul din mai multe ţări din regiune

12 dec 2019 Autor: Mădălina Panaete

Laurenţiu Dimitriu, managerul care a ocupat timp de şase ani funcţia de head of sales al Nestlé România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de dulciuri, cafea şi mâncare pentru animale de companie, a fost promovat în acest an în funcţia de country manager pentru mai multe ţări din regiune precum Croaţia, Serbia, Slovenia şi Bosnia şi Herţegovina (Nestlé Adriatic). El lucrează de 20 de ani pentru grupul elveţian, începându-şi cariera în Nestlé ca national sales manager, conform reţelei de socializare LinkedIn.

Absolvent al Universităţii Politehnice Bucureşti, el deţine şi un MBA de la The Open University din Marea Britanie.

Nestlé a intrat în Serbia şi Croaţia în 1996, iar un an mai târziu a deschis un birou şi în Bosnia şi Herţegovina şi Macedonia. Nestlé Adriatic a fost fondat în 2003 şi include Croaţia, Slovenia, Serbia, Bosnia şi Herţegovina, Macedonia, Muntenegru, Kosovo, având biroul central în Zagreb (Croaţia).  

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.12.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.