eMAG, cel mai mare retailer online, atacă piaţa medicamentelor OTC şi farmaciile clasice, devenind şi farmacie online

23 iul 2019 Autor: Georgiana Mihalache

 „Este o categorie de focus pentru noi în viitorul apropiat.“

Platforma eMAG, cel mai mare magazin online din România, urmăreşte să dezvolte gama de produse de sănătate şi nutriţie în 2019, după ce în prezent sunt peste 14.000 de suplimente nutritive, vitamine şi medicamente fără prescripţie comercializate atât direct de către eMAG (20 de produse), dar şi de alţi comercianţi, după cum arată datele de pe platforma market-place a eMAG.

„Este o categorie de focus pentru noi în viitorul apro­piat şi lucrăm intens în 2019 să punem bazele proiectului. Ne dorim să avem toată gama de produse de sănă­tate şi nu­tri­ţie, inclusiv medicamentele fără prescripţie sub re­gim de far­macie online“, a spus pentru ZF Iulian Stanciu, CEO al eMAG.

În total, pe platforma eMAG sunt listate 5,7 milioane de produse, din care 52% sunt vândute de alţi retaileri prin market-place. Vânzările de medicamente fără reţetă (OTC) reprezintă o piaţă de 3,5 mld. lei, iar anul acesta a intrat în vigoare o lege care le permite farmaciilor, dar şi altor comercianţi, să se autorizeze pentru a comercializa online medicamente fără reţetă.

În total, piaţa de medicamente a ajuns în 2018 la 16 miliarde de lei, în creştere cu 13%.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.07.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.