Conferinţa ZF „Branduri româneşti“: Brandingul este singura cale prin care România poate crea valoare adăugată

19 iun 2019 Autor: Georgiana Mihalache

Soluţia pentru a accelera dezvol­tarea companiilor este brandingul, care poate crea valoare adăugată şi poate duce un produs local, „made in România“, chiar şi în afara gra­niţelor.

Ziarul Financiar organizează marţi, 25 iunie, la Galaţi, conferinţa ZF „Branduri româneşti“, cu spri­jinul Raiffeisen Bank, la care şi-au anunţat prezenţa oficiali din cadrul combinatului siderurgic Arcelor Mittal, cea mai mare companie din judeţ, reprezentanţi ai lanţului de farmacii Myosotis sau fondatorul producătorului de mezeluri Zimbria.

Judeţul Galaţi ocupă locul 15 în topul celor mai mari judeţe după cifra de afaceri a companiilor în  2017, cu afaceri totale de 23 miliarde de lei în 2017, potrivit lucrării „Capitalul privat românesc“, realizată de ZF cu sprijinul PIAROM.

Faţă de anul 2014, cifra de afaceri a companiilor din Galaţi a crescut cu 15%.

Conferinţa ZF reuneşte oameni de afaceri care au reuşit să dezvolte branduri puternice pentru com­paniile lor cu o istorie de câţiva zeci de ani pe piată, dar şi antreprenori aflaţi la început de drum.

Temele de discuţie vor urmări şi cât durează pentru ca un brand să intre pe piaţă, dar şi cât de important este pentru o companie să meargă după consumator, mai ales în contextul actual, în care noile tehnologii schimbă comunicarea.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 20.06.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.