Conferinţa ZF/Apa Nova „Cum putem creşte competitivitatea companiilor româneşti?“: O companie competitivă este digitalizată, are cultură organizaţională şi se adaptează uşor. Au trecut vremurile în care eficienţa se măsura doar în mulţumirea acţionarilor

26 feb 2020 Autor: Răzvan Botea

Digitalizarea, capacitatea de adaptare şi o abordare orientată către stakeholderii businessului - clienţii, autorităţile, angajaţii şi acţionarii - se numără printre ingredientele necesare pentru ca o companie să fie competitivă în piaţa pe care activează, a fost concluzia participanţilor la evenimentul „Cum putem creşte competitivitatea companiilor româneşti?“, organizat de Ziarul Financiar şi Apa Nova.

„Trăim într-o lume în care dacă nu vrem să înţelegem ce înseamnă digitalizarea, automatizarea şi integrarea în inteligenţă artificială cu siguranţă vom fi pierduţi. Cred cu toată puterea mea că managerii români vor înţelege, se vor adapta şi vor accelera aceste lucruri. Aceasta înseamnă practic competitivitatea“, a spus în cadrul evenimentului Mădălin Mihailovici, CEO-ul Apa Nova ŞI Veolia România

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 27.02.2020

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.