Antreprenorul Leonard Răduţ a dus brandul de cosmetice VivaNatura la afaceri de 5 mil. lei

23 apr 2019 Autor: Georgiana Mihalache

Brandul VivaNatura, pus pe piaţă de antreprenorul Leonard Răduţ, sub care produce cosmetice naturale într-o fa­brică în Bucureşti, aduce vânzări de peste 5 mil. lei, iar fon­datorul companiei mizează pe dezvoltarea în hiper­marketuri şi în online.

„Produsele noastre sunt în proporţie de 95-100% na­tu­rale. Piaţa de magazine de tip Plafar se contractă, ne în­dreptăm spre hipermarketuri, unde pătrunderea se face cu anu­mite condiţii. Anul acesta căutăm să intrăm pe noi canale şi să ne promovăm“, a spus pentru ZF Leonard Răduţ, fondatorul companiei Genna Co SRL, care operea­ză brandul VivaNatura.

În 2018, compania a intrat pe o nouă nişă de piaţă – cea a detergenţilor naturali de vase, după ce antreprenorul a văzut cerere în piaţă.

Brandul VivaNatura ajunge şi la export, în comunităţile de români din Europa, compania colaborând cu un dis­tribuitor online din Europa. Circa 5-10% din producţia Viva Natura ajunge la export, iar planurile sunt de creştere a brandului şi la export.

În portofoliul Viva Natura intră produse cosmetice naturale pentru îngrijirea tenului, a părului sau a corpului, iar producătorul vinde către retailerii alimentari, farmacii şi magazine naturiste. Anual, românii cheltuie pe produse de îngrijire şi înfrumuseţare circa 816 mil. euro, conform datelor existente.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.04.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.