Andreas Elsner, Telekom: Anul acesta nu mai mărim preţurile. "Promit că modificarea anunţată în august a fost ultima majorare de preţ din acest an“

10 sep 2019 Autor: Adrian Seceleanu

Telekom - unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, cu afaceri de 933 mil. euro în 2018, nu va realiza şi o a treia mărire a tarifelor pentru clienţii de retail în acest an, după scumpirile anunţate în primăvară şi în toamnă.

„Pot să promit că modificarea anunţată în august a fost ultima majorare de preţ din acest an“, a declarat în cadrul unei conferinţe de presă Andreas Elsner - director executiv marketing rezidenţial şi vânzări naţionale, Telekom România, răspunzând astfel unei întrebări a ZF.

El a adăugat că majorarea cu un euro a preţurilor pentru serviciile fixe ale Telekom, care va intra în vigoare în octombrie, a fost necesară pentru că operatorul înregistra costuri fixe mai mari decât banii încasaţi de la clienţi. „Am crescut preţurile pentru clienţii care aveau tarife cu mult sub nivelul pieţei. Dacă ai clienţi pentru care costurile fixe de furnizare a serviciilor sunt mai mari decât tariful perceput, şi nu mai acoperă aceste costuri fixe, nu poţi supravieţui ca operator. Ţinta noastră este să fim profitabili“, a adăugat el.

În aprilie, Telekom a majorat preţurile pentru toate serviciile furnizate clienţilor rezidenţiali şi business cu aproximativ 2 lei pe lună, inclusiv pentru clienţii care au cumpărat pachete fix - mobil.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.09.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.