De-abia acum începe adevărata criză. Ce urmează pentru Renault în România: investiţii tăiate, posibil restructurări şi reduceri ale activităţii de cercetare şi dezvoltare. 4.000 de ingineri români se întreabă care este viitorul lor
După mai bine de 14 ani, timp în care francezii au investit şi dezvoltat Renault Technologie Roumanie, cel mai mare centru de inginerie al francezilor din afara Franţei, activitatea acestuia...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Marii câştigători ai războiului din Ucraina: Patru companii portuare, Socep, TTS, Comvex şi Romnav, şi-au majorat capitalizarea de la 200 de milioane de euro la 800 de milioane de euro în doi ani. Cine sunt acţionarii companiilor care controlează activita
- Se pregăteşte prima listare la BVB de anul acesta: Premier Energy Group plănuieşte să obţină circa 100 mil. euro printr-o majorare de capital
- Aproape 20 de producători români de mobilă caută contracte la târgul din Milano. „Milano este un bun profesor, îţi arată, te învaţă, este o olimpiadă a designului în mobilă.“
- ZF/First Bank Lecţii de Business. Marius Ştefan, Autonom: Oportunităţile vin din muncă. Dacă stai în birou şi aştepţi ca cineva să îţi propună business, vei vedea că de fiecare dată când bate cineva la uşă, încearcă să-ţi ia banii, nu să ţi-i ofere
- Revoltător. Aproape 29.000 de români mor anual din cauza poluării, iar în Bucureşti transportul este principala problemă