Ce pieţe vizează companiile româneşti: 39% dintre IMM-uri au în vedere piaţa naţională şi aproape 14% vizează pieţele din Uniunea Europeană

Aproximativ 82% dintre companiile la început de drum îşi lansează produsele şi serviciile pe plan local, aproape 39% dintre acestea au în vedere piaţa naţională, iar aproape 14% dintre...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.