UN START-UP PE ZI
Ioana Romanescu, o antreprenoare din Capitală, a ajuns cu Cupcake Philosophy la 200.000 euro din vânzarea de brioşe. „Pentru 2019 ne aşteptăm la o creştere de 50-60%.“
Brandul Cupcake Philosophy, care produce şi comercializează brioşe, mousse-uri sau torturi, o afacere dezvoltată în urmă cu cinci ani de Ioana Romanescu, a ajuns anul trecut la o cifră de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.