Turismul românesc are printre cele mai lente reveniri din Europa. Consultant turism: „România este o destinaţie care a crescut organic, nu am ieşit cu nimic în faţa celorlalţi“
♦ Mai mult, anul trecut au ajuns cu 2 milioane de turişti, atât români, cât şi străini, mai puţin decât în 2019. Unităţile de cazare din România au înregistrat o...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Supliment Eco & sustenabilitate. Cum arată economia circulară în spatele barurilor din cafenelele de specialitate? „Strângem cojile de citrice sau ananas şi facem din ele siropuri, nu folosim plastic, iar zaţul este reciclat“
- Supliment Eco & sustenabilitate. Tehnologie împotriva risipei alimentare? Cum au cucerit aplicaţiile mobile un segment nou de public, cel care luptă cu obiceiul prost de a arunca mâncarea?
- Restaurantul Caru’ cu Bere a trecut pentru prima dată de 10 mil. euro. „Din totalul vizitatorilor, peste 40% sunt străini“
- Top 1.000 cele mai mari companii din România
- SIF Oltenia vrea să vândă participaţia de 29,27% deţinută la societatea Turism Felix din Băile Felix, la un preţ minim de 44,5 milioane lei