Oana şi Elliott Gray au investit peste 160.000 de euro în The Cow Shed Moieciu, un proiect turistic inspirat de chalet-urile din Alpii francezi
Printre cei care s-au cazat până acum la The Cow Shed se numără turişti români, dar şi vizitatori din ţări precum Mexic, China, Israel, Taiwan, SUA, Portugalia, Canada, Marea Britanie,...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Inflaţia din Bulgaria, unde mulţi români îşi petrec vacanţele şi weekendurile, a accelerat şi a depăşit 17%
- Grafic: Cum arată coloana vertebrală a businessului românesc în ultimii doi ani
- Balanţa în turism la S1: Românii au cheltuit 3,2 miliarde de euro în străinătate în S1, în creştere cu 68% faţă de prima jumătate a celui mai bun an 2019. Suma cheltuită de români în afara ţării este mult peste cea lăsată de străini în ţară: deficitul în
- ANALIZĂ. Jumătate din cifra de afaceri totală din România este realizată de 2.000 de firme mari. Microîntreprinderile, cu 13% contribuţie la afaceri, generează o treime din profit, cât firmele mari
- Grafic: Situaţia financiară a companiilor cu activităţi în zona agenţiilor de turism în anii 2021, 2020, 2019 (CAEN)