Hotelul de patru stele Capital Plaza din Capitală, grad mediu de ocupare de 36%. „Străinii evită România, şi-au anulat rezervările. Înainte reprezentau 70% din total clienţi.“
Hotelul de patru stele Capital Plaza, deschis în 2009 în apropiere de Piaţa Victoriei şi controlat de antreprenori români, estimează pentru anul acesta afaceri similare cu cele de...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Antalya devine „greu de vândut“. Paralela 45: Destinaţia Antalya a înregistrat o creştere a preţurilor mult peste media celorlalte zone de vacanţă din apropierea României. Agenţia de turism a avut un volum de vânzări de 262 mil. lei anul trecut, în creşte
- Efervescenţă turistică la Timişoara, Capitală Europeană a Culturii: „Se simte că suntem în anul capitalei culturale, sunt foarte mulţi turişti străini şi din alte oraşe ale ţării“
- Compania hotelieră ANA Hotels, controlată de George Copos, a ajuns la afaceri de 160 mil. lei în 2022 după o majorare de 83% a veniturilor
- ANA Hotels şi-a majorat veniturile cu 83%, ajungând la afaceri de 160 milioane lei în 2022, nivel similar cu cel prepandemic. În ultimii doi ani, Athénée Palace Bucharest a trecut printr-un proces de rebranding şi restaurare, care depăşeşte 40 mil. euro
- Giuseppe Lavazza, preşedintele grupului italian Lavazza: România este o ţară foarte importantă pentru grupul nostru, a avut mereu tendinţa de a creşte din punctul de vedere al consumului de cafea