Georgetei Grecu, directorul hotelului Cişmigiu din Bucureşti: Mai e loc de creştere dacă politicul nu destabilizează economia şi piaţa. Circa 60% din clienţi vin prin intermediul site-urilor specializate de rezervări
Hotelul Cişmigiu din Bucureşti, una din clădirile monument ale oraşului, a finalizat anul trecut cu un grad mediu de ocupare de 76%, iar pentru acest an obiectivul este ca acest indicator să...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce înseamnă spaţiul Schengen, câte state acoperă, câţi oameni şi pe ce suprafaţă
- Ce înseamnă pentru business intrarea completă a României în Schengen. O analiză extinsă
- Business sportiv. Staţiunile din ţară au dat startul sezonului de schi. „Oamenii vor să schieze. Sporturile de iarnă cresc de la an la an, avem din ce în ce mai mulţi începători pe pârtii“
- In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Nico Lontras, Casa Timiş: Planul de dezvoltare se întinde pe 10 ani, urmează încă o cramă, încă un hotel. Vom investi în terenuri de sport, o a doua piscină şi locuri de joacă
- ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Hildegard Brandl: Ruralul se poate dezvolta doar prin colaborarea autorităţilor locale cu antreprenorii din zona respectivă. Dar pentru creşterea calităţii vieţii, întâi de toate sunt necesare utilităţi