GEN Z Lifestyle. Călător pe Via Transilvanica, drumul care uneşte: „Poţi să iubeşti România dacă o cunoşti, dacă o iei la pas, dacă vezi cât de frumoasă este. Haideţi să nu le mai spunem tinerilor să fugă din ţară. Să le arătăm că avem o speranţă, o bucurie. Asta este Via Transilvanica“
♦ Un brand care s-a impus discret, dar cu forţă, un brand care te invită să descoperi o ţară, locuri şi oameni, un brand care are toate şansele de a fi ambasadorul României în anii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF LIVE. Dragoş Cătălinoiu Gociman, Asociaţia Patronală a Turismului din Delta Dunării: Delta se colmatează an de an, am avut o şansă să se organizeze turismul din Delta Dunării cu bani europeni, dar s-a pierdut
- Qvo vadis, turismul românesc?
- Cum a ajuns un resort dintr-un sat situat în inimia Alpilor elveţieni să treacă din portofoliul Autograph Collection by Marriott către asocierea Pavăl Holding şi Apex Alliance
- Aleksander Kacprzyk, Managing Partner la Resource Partners, fondul de investiţii care a preluat recent 80% din Vola.ro: Continuăm să lucrăm la mai multe oportunităţi de investiţie în România şi vizăm minim o tranzacţie pe această piaţă, în viitorul apropi
- Câţi bani trebuie să scoţi din buzunar ca să te căsătoreşti la malul Mării Negre toamna? „Între 1.500 şi 12.000 de euro costă un eveniment”