Daniel Ben-Yehuda, şeful hotelului de cinci stele Sheraton din Capitală: „În S1 am avut un grad de ocupare de 60-70%, iulie şi august au fost luni mai slabe, businessul se bazează acum pe evenimentele corporate, şi nu pe leisure.“
♦ „Bucureştiul are nevoie de o agendă cu evenimente de anvergură în fiecare lună, care să atragă străinii, aşa cum se întâmplă în Budapesta.“
Hotelul de cinci stele...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- De ce are nevoie România în aceste zile de incertitudine. Forţa antreprenorilor şi încrederea lor în viitor sunt cele care vor duce România mai departe: care sunt cele mai recente investiţii făcute de antreprenori români
- Parisul deschide Sena pentru înot public pentru prima dată din 1923
- Hotelul Iaki din Mamaia, renovat cu 2 milioane de euro: „Pentru anul acesta ne-am propus atingerea cifrei de afaceri de anul trecut“
- Analiză Ce afaceri fac companiile care transportă pasagerii pe calea ferată? Cinci transportatori privaţi deţin 20% din piaţă
- Grafic: Topul celor mai mari companii din industria vinului