Cum schimbă turismul imaginea unei zone: Mercure, brand al Accor, merge la Porţile de Fier, în Mehedinţi, judeţ ocolit de investitori
♦ Judeţul Mehedinţi se află la coada clasamentului după orice mare indicator economic: ISD-uri de numai 14 mil. euro, cifră de afaceri totală în judeţ de sub 1 mld. euro, mai...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Burger King România, o afacere de 54 mil. lei în 2021: Creşterea preţurilor la materia primă, instabilitatea economică şi inflaţia foarte mare, alături de criza acută de personal din HoReCa sunt provocările lui 2022
- Domeniul Bogdan, producător de vinuri ecologice din Dobrogea, vrea să exporte 10% din producţie în 2022, dublu faţă de anul trecut. În fermă lucrează zilnic 90 de persoane din februarie până în octombrie
- Lagardère Travel Retail: Revenirea este mai accelerată în România decât media europeană. Compania a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 829 de milioane de lei, în creştere cu aproximativ 7% faţă de anul precedent
- Afaceri de la Zero. Luca Ştefan şi prietena lui au investit 40.000 de euro în Glamount, un glamping din judeţul Neamţ, care a primit în mai puţin de un an circa 300 de turişti
- Cum schimbă turismul imaginea unei zone: Mercure, brand al Accor, merge la Porţile de Fier, în Mehedinţi, judeţ ocolit de investitori