Business sportiv. Cum se schimbă staţiunile de schi din România? Straja este astăzi un furnicar în care localnicii sunt puţini
Zeci de copii, cei mai mici de 3-4 ani, se aşază zi de zi împreună cu instructorii lor de schi la porţile telescaunului care urcă pe pârtia de începători numită Platoul Soarelui, cea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Continental Hotels, primul brand hotelier local cu ambiţii internaţionale: „Vom încerca să devenim un brand naţional prin mecanisme similare brandurilor internaţionale“. Ştefan Balaur, COO: Un om normal nu îşi permite să călătorească la cinci stele, decât
- Ce preţuri plătesc schiorii în România? Pentru un kilometru de pârtie de schi, un turist trebuie să scoată mai mult dacă schiază în România decât în străinătate
- Marocul ia locul Egiptului ca cea mai vizitată ţară din Africa în 2024
- Daniel Ben Yehuda, şeful hotelului de cinci stele Sheraton din Capitală: Cu Schengen terestru şi autostrăzile în construcţie, România are toate premisele să atragă turişti străini. Bucureştiul atrage aproape jumătate dintre străinii care se cazează în uni
- ZF LIVE. Gheorghe Fodoreanu, expert în turism: România are un potenţial uriaş în turism, dar fără promovare nu poţi să vinzi! 2,1 milioane de turişti străini se cazează anual în unităţile de cazare locale